11/16/2006

Karisik Pizza


Buralarin pizzasi bol ama sucuklu falan yiyemedigimiz icin disardan;en guzeli yine el yapimi oluyor..

Ben hamuru yarim olcu yaptim,hamurunu cok kalin sevmedigimiz icin,sizin isteginize kalmis.
Malzemeler:
100 gram margarin
1 su bardagi sut
1 tatli kasigi tuz
1 tatli kasigi seker
1,5 tatli kasigi maya
1 yumurta
un

Malzemeleri ekmek makinesinin pizza hamuru bolumunde hazirladim.
Sosu icin biraz salca,yag ve iki tatli kasigi ketcapi birazcik pisirdim,icine salamlari dogradim,kekik ve tuz ilave ettim.
Hamuru elimle tepsiye yaydim,hafifce yukari dogru kaldirdigim kenarlarinin icine de kasar rendesi koydum,burda pizza hut'ta yemistim,lezzeti baya arttiriyor..

Hamurunu hazirladiktan sonra,uzerine sosu dokup biraz daha mayalandirdim,yesil zeytin,mantar,biber,domates ekleyip uzerinede kasar peyniri rendeledim.375F firina verdim.Afiyet olsun..

6 comments:

Unknown said...

Hulyaaa pizza cok sik olmus yaws...Ellerine saglik...Becerikli hatun seni...

Hulya said...

yaparken aklima sen geldin,bu tarif pratik gulenay begenir dedim:)sonrada aklima senin su 5 yumurtali tariflerden kaciyorum dedigin geldi,baska bir tarifi bakarken kitabimdan,yani pizza sana ithaf oldu bu sekilde sanirim:)bak ilk yorumuda sen yaptin,var bu iste bir is:)

yemekte becerikli olmakta ne var:)

Anonymous said...

pizza agizlara layik gercekten..bu aksam cosmussun Hulya,uc bes yemek birden tu tutu

Hulya said...

aslinda gelen misafirlere yapiyorum 2-3 ceist sonra kaliyor kenarda,bu aksam oturup biraz yazayim sunlari dedim,yeter bakalim 3 tane,zannetmeyin hepsini bir anda yaptim,birde ben cok hizli yapabiliyorum bunlari,uzu surse dayanamazdim,cabuk bikiyorum zaten:)
ama lama senden tututu almak guzel bisey yani,sen ben gulenay ayakta demek,turkiyedekiler kahvalti yapiyorlardir simdi:)

Pınarın Kulubesi said...

hey bu ne çalışkanlık böyle:)
evde kim yiyor bunca şeyi:)
avrupa da işverenler yemek vermiyor, çalışanlar kendilerini karşılıyor yemeklerini, Amerika'da da öylemi?
Türkiye de de böyle olsada evde yapsam bende, çok özenir oldum evden yemek getirmeye. eşim götürse benim yaptıklarımı ne güzel,
Akşam ben zaten yemiyorum, 2 çeşit yemek 4-5 gün gidiyor bize.

Hulya said...

sevgili pinar;
evet burda hergun esime lunch koyuyorum,besleme cantalari bile var burda buyukler icin:)bizdede hergun bir cecit yemek oluyor ertes gune kalmiyor dogal olarak.pizza bir aksam yemegimizde mesala.kofteli yemekte baska bir gunku aksam yemegimiz:)sadece tarifler birikiyor..

caliskanlik mi dersen,iii degil,ne caliskan insanlar var:)