11/21/2006

Park City-Utah

Utah icin dunyanin en iyi kar'i burda diyorlar,hatta araba plakalarinda bile yaziyorlar(The Greatest Snow on Earth).

2002 de kis olipiyatlarida burda Salt Lake City'de olmus.
Bu bolgeye girebilmek icin bilet almamiz lazimmis,yetiskin $8,cocuk $6 mis.Ne var icerde dedigimizde,iceriyi gorup orda yuruyebilirsiniz dedi:)Sagol deyip,burdan fotografladik,aslinda teleferik gozukuyordu,belki sezon tam acilmadi diye calismiyordur..

Hepinizi buraya kisin,yanimiza kayak yapmaya bekleriz..

6 comments:

Anonymous said...

istanbulda bugün günlük güneşlik bir hava varken resimler değişik geldi :) sevgiler...

seda
tarifname.blogspot.com

Anonymous said...

sevgili hulyacigim,
ne guzel bembeyaz kar gormek... fanlarin altinda serinlemeye calisirken hele....
yarin misafirim var. bakalim neler hazirlayacagim...su senin yaptigin pogacalardan bende yapmistim ama mayanin biraz zamani gecmisti galiba...birde ben instant mayayi nasil kullanmam gerektigini pek bilmiyorum galiba. kabartma tozu gibi direkt olarak unami koymaliyim yoksa sutle sekerle karistirmalimiyim. burada baska maya yok da... yarin sabaha kadar cevap bekliyorum lutfen...
bi de soylemeden gecemeyecegim, nedense lama ya cok kanim kaynadi:)

Hulya said...

sevgili seda;
aslinda budada acayip gunes var karla birlikte,resimden farkediliyordur herhalde:)ama isatnbulun herseyi baska oldugu icin hic benzetmeyeyim buralara...sevgiler

deryacim,canim,
hazirladiklarini bizede soyle:)bizdede birtek toz maya var,ben ekmek makinesinde hamuru yaparken en son suya degimiycek sekilde una katiyorum,ama eskiden ilik suda yada sutte eritiyordum o mayayyi oylede cok guzel tutuyordu mayalilar,hadi kolay gelsin becerikli derya seni;
bua arada lamaya iletirim mesajini:)

Anonymous said...

Ay Derya Hanimcim,cok mutlu mesut oldum cidden :) Baska sitelere benim bahsimin gecmesi cok buyuk saadettir efenim:)Benim de size cok kanim kaynadi bu arada:) LamaMutfaga da bekleriz.
Hulyacim sana da bi merhaba diyeyim ,hatirin kalmasin :P
Sevgilerrr

Anonymous said...

hulyacim dun sana yorum yazmistim yazdiktan sonra baktim vardi ama bugun baktim yok cok ilginc.simdi ne yazacagimi sasirdim.sevgiler...

Ferhanca said...

hulya merhabalar, kaç gündür int baglantısı kesikti telekomun kendi hatası biraz önce bağlandı.. bana yazdıgın post lar çok guzel teşekkür ederim.. kayak merkezi tam Adile göre şimdiden alışsın büyüğünce zor olur.. size hafta sonları iyi gezmeler..sevgiler..ferhan..