11/27/2006

Lahana Salatasi

Lahana salatasi tarifini,Phoenix'ten Serap bana mail atti,hem de uye oldugumuz gruba degil benim mail adresime ki ozelligi bozulmasin diye:)Tesekkurler,her zaman desteklerinizi beklerim..Salatanin tarifi Sukran'a aitmis efendim,biz yedik arkadaslarda tatti begendik,hafif guzel degisik bir tat oldu.
Minnacik bir beyaz lahani dograyip tuzla ovdum,sonra yikadim-bilmiyorum bu kisim boyle mi olucakti,tuzlu kalamazlardi ama degil mi:)?-icine iki adet yesil elma rendeledim.Yogurt,bir tatli kasigi mayonez ve sour cream(suzme yogurda benzeyen bir tat) ile karistidim ,salataya ilave ettim,uzerinede ceviz koydum,afiyet olsun.
Not:Mayonez miktari daha fazla olabilir,ben hafif olsun diye bir tatli kasigi koydum.

13 comments:

Berceste said...

Hulya yahu Lama gibi vermissin tarifi :P Dikkat et korle yatan, sasi kalkar :)
Salata ilginc ve de guzele benziyor.Elma ve lahanayi ilginc bir ikili buldum. Sour Cream'in tam karsiligi nedir acep? Eksi krema desek de Turkiye'de karsiligini nasil buluruz? Eline saglik!

Hulya said...

haklisin bu tarif cok acale yazildi,bugunlerde zamala nasil yarisiyor bilemezsin,yemegi bile hizli yiyeyim ,hizli yapayim diye ugrasiyorum,blog da nasibini aldi iste:)

Damak Tadı said...

Canım ellerine sağlık harika olmuş..Bende çok severim lahana salatasını iyi ki hatırlattın bendemi yapsam?? Afiyetler olsun canım,zamanın kısıtlı olduğunu belirtmişsin fazla yormamaya çalış kendini canım.Paylaşımların için teşekkürler canım..

Mutlu bir hafta diliyorum,herşey gönlünce olsun.

Ferhanca said...

hulya guzel görünüyor yapıp yedıkten sonra karar vermek gerkıyor. elma ile hoş olur sanıyorum..afiyet olsun. sevgiler..FERHAN

Hulya said...

sevgili gul;
cok sagol,her zaman guzel mesajlarin icin.
ferhan;
ben sana kusum:)akil istedim,yap bir krema gitsin demissin bana
:)evet elma degisik bir tad veriyor,sevgiler

LaMa said...

Yine kulaklarim cinlatilmis:)
Iyice marka oldum, bayan lama, lama gibi tarif vermek hehe :P

kalimeero said...

Ben tattim ve cok begendim bu salatayi. Hatta hulya'nin gozunden kacti mi bilmiyorum ama gereginden fazla yedim. kasik kasik:) Nefis bir salata. Esime de soyledim, beyaz lahanayi normalde sevmiyor cunku. O da istedi, tarif geldigine gore yapilmasi yakindir.) Ellerine saglik tekrar.

Berceste said...

Kalimero, aksam saglik durumun nasildi :P Hani gereginden fazla yedim deyince, dedim bir hal hatir sorayim...

Hulya said...

lama;bende sana biizm bloguyn yorumlarinda senle ilgili birsey var demesem ugramiycan ask olsun yani,bak birde gecen buraya bir arkadasa bir misafir geldi,tanistim meger ohio'danmis.aaa dedim lamayi taniyormusun,bakti yuzume yeni tanistik ne diyor diye:)tabi binburtrlu eyaletten hangisindesin bilmiyom,adin ne bilmiyom,diyoki o kim,dedim arkadasim adi ne:)eee lama iste:)

demek begendin,bende cok yemisim o gun ya kasik kasik:)sonra hafiften agriti midemi,aslinda tuzla ovuldugu icin hafif ama ben cok yiyince hafif falan dinlemedi midem:)afiyet olsun,artik ben hep salata yapicam:)
berceste;bakma sen onun oyle dedigine:)cok yiyen bendim:)

LaMa said...

Askol Hulyaciim
bilmiosun sanki seni ne cok severim,keyifle takip ederim :) (bu arada derya hala bana ugramadi :P)
ohio'lu arkadasi taniyor muyum acep?? adimi bilmemen senin hatan,zeynep soylemis sen unutmussun :D
sevgiler

Hulya said...

sevgili lama;
simdi sen hep lama lama diyosunya zeynep de bana adini soyleyince senin sanki bilmemem gerekiyormus da torpil yoluylas ogrenmis gii hissedip unutmam gerekiyormus gibi davrandi beynim:)yoksa yaz yanina adini hep gorelim hatirliyalim:)
bende seni sevdigim icin dedigine inandim,derya banada gelince sesiiz sessiz akip gidiyor,sanada oyle yapiyor olabilir:)

kalimeero said...

berceste mide durumum gayet iyiydi aksam:) bunu oglen cok erken vakitte yedik zaten. bir de bayagi hafif geldi. Ben galiba kahvalti da yapmamistim ondan olucak:)

Sura said...

merhabalar biz bu tarife susam tozu ve susam koyuyoruz bazen susamlari azcik kavurup da koyuyoruz