11/13/2006

YE-16 Patates


Bu cok kolay patates tarifi et yada tavuk yemeklerinin yanina nefis oluyor.Tarif Phoenix'ten Cevriye ablanin.Patatesleri kup kup dograyip,tuz karabiber,kirmizi biber biraz yagla karistirip firina veriyorsunuz,hepsi bu:)


Bu yemegi de esim yapti.Patates yemekleri konusunda binbir ceit yemek cikarabilir kendisi:)Inanilmaz nefis olmustu..
Bir sogan,sarimsak yagda kavurun,domates ve salca ilave edip kiymayi ekleyin.Cok az kavurup yuvarlak dogranmis patatesleri ilave edin,5 dakika sonra borcama alip firina verin.Afiyet olsun
Not:resmide kendisi cekti,ben normelde hic flash kullanmiyorum,bilginize:)

6 comments:

Pınarın Kulubesi said...

Merhaba Canım
bu etkinlikte ikimizde kolay tariflerle sıyrılmışız işin içinden:) eşin bile bizden daha iyi iş çıkarmış, en azından etleri kavurmuş salça soğan işin içine girmiş
tebrikler
benim eşime de göstereyim belki oda heveslenip mutfağa sadece yemek yemek için uğramaktan vazgeçer

Hulya said...

sevgili pinar;
benim canim bugunlerde hic yemek yapmak istemuyor aslinda.bu tarilerimizde baya onceden:)dedigin gibi kolay tarofler oldu ama olsun bzane boyleside lazim:)

kalimeero said...

kolay da olsa patates tarifleri degil mi. butun yemekleri sollar bana gore:) bu ay benim gozlerim bayram edecek galiba. ellerinize saglik.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN said...

Ellerinize saglik, Stuttgart´tan sevgiler...
Sonia.

Damak Tadı said...

Sevgili Hülya'cığım,
Eşinin ellerine sağlık,o senden daha iyi yemek yapmış.(şaka şaka)
Simdi doğruları söylemek gerekirse senin yaptığın basit bir tarif olmuş.Eşinin ki ise biraz zor olmuş seninkinden.Üstelik kavurmalar salça sular yuvarlak kesilmiş patatesler ohhh ohhh daha ne olsun,sizlere afiyet olsun.
Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum..Etrkinliğin hayırlı olsun..Sevgilerimle

Hulya said...

sevgili kalimeero;
ben de bu patatesi cok sveiyorum,ve etkinlikte super yemekler cikmis ortaya cok sevindim

sevgili sonia sitene ve bahcene bayildim,hosgeldin her zaman beklerim..

gul,sorma ya keske kendi tarifimi koymasaydim:)ama simdi is papates olunca evde kim daha becerikli belli yani:)