11/19/2006

Bir hafta sonuna siganlar..

Bizde hafta sonlari hafta icinin aksine daha yogun geciyor.(bilmem sizde de mi oyle?)hafta sonu kadin kollariyla ilgilenen cok guzel bir kahvaltiya katilip,cok guzel insanlarla tanisip,cok verimli konusmalar yaptim.Bir yazi uzerine konusurken,yanimdaki hanim,her konu hakkinda ayni fikirde olmak zorunda degiliz,ayriliklar ,elestiriler olmali,hatta gecenlerde sinifimdaki ogrenciler(kendisi ilkokul 5.sinif ogretmeniymis) boyle olsa hayat cok sıkıcı olurdu degil mi diye sormuslar..herkesin cok guzel olaylar,anilar anlattigi guzel bir sabah oldu..Iste aslinda ordan daha cok malzemeler var anlaticagim ama yeri geldikce sıkıstırırm..



Yemekler ordan,hemen aldim cektim cekebildigim kadar:)Yine herkesin bir cesit yapip getirdigi usuldendi..Ben bu pogcalarimdan yaptim:)

Pazar sabahida,bir onceki gunku kahvaltidan mi nedir acayip fenaydim:)sabah hizlica kalan ekmek kirintilarindan pizza gibi bisey yaptim,alta ekmek kirintilarini,kurumus ekmekleri ustunude ayni bu sosdan yapip,salam ilave ettim, firinladim.


daglarda karlar olunca hem alisveris merkezi olan hemde olimpiyatlarin yapildigi park city denen yere gittik,daglar,karlar guzeldi,magzalar pahali..resimleri cektim,biraz karlara bastik,yolda bol bol hayattan,hayatlardan,planlardan konustuk,Adil'i yollarda kovalayip durduk.Her hafta sonu oldugu gibi ne yiycez ne pisircez konusmalarindan sonra (butun hafta icleri mutfagi ben hallettigim icin hafta sonlari birlikte mutfaktayiz,Adil,ben ve esim)Canimiz lahmacun istedi ama tortila(hazir hamur) yok,makine hamuru yogursun bizde lahmacun yapalim dedim.Ben acamayinca lahmacun hamurlarini esim denedi, O'nunkiler daha guzel oldu,daha cok ozendi cunku:)bak dedim,her fitratin hersey karsi kabiliyeti var:)Birtek pazar sabahi ders calisabildigim icin kendimi kotu hissettim aslinda aksama dogru ama bu hafta ici telaffi ederim diye tesselli buldum,bakalim..

bu arada butun hafta sonu garip ruyalar gorup birde ustune babam ve oglum filmini izleyip epey bir agladim.Anneme kardeslerime ozlemim ikiye katlandi..
(resimleri eklemde problem var,duzelir duzelmez yeni resimleri koyucagimdir insallah)

13 comments:

Pınarın Kulubesi said...

Ay canım
:) güzel bir haftasonu geçirmene çok sevindim. Bu şekilde kültürel etkinlikler ne güzel..
Rüyaların hayra çıkar inşallah..
Babam ve Oğlum u seyredipde ağlamamak mümkün mü? Helede bir oğlun varsa..Ama filmlere kaptırma kendini,
Ailenle hayırlısından tez vakitte hasret giderirsin inşallah..

Anonymous said...

Ekmek degerlendirici pizza tarifleri cok revacta son donemde,seninki de pek bi guzel olmus.Nromalde bizim evde ekmek kitligi vardir,birgun bolbol bulur ve de bayatladigini gorursek deneriz:)))
SItenin yeni gorunusune de deginmeden etmeyecegim.Bu gorunum sade ama huzur verici geliyor bana...

Hulya said...

sagol pinar;
evet hafta sonu iyi gecince hafat icinede yansiyor,benim adim hulya oldugundan,en ufacik olaya bile kendimi kaptirmaman mumkun olmuyor:)
lama;bizimde ekmek olmuyor biliyormusun normalde,neden cunku hep ekmek makinesinde ekmek yapmayi unutuyor,hic satinda almiyoruz.ama bunlar lavas ekmegi almistik,osurekli buzluga koy cikar derken kitir kitir ve pincik pincik oldular:)
satfa duzeni icinse,boyle bembeyaz olsun,sade olsun,ferah olsun biraz istededim

Ferhanca said...

hafta sonunu güzel geçirmişsiniz.. ne güzel adil de karla oynamıştır..buralara daha gelmez havalar normal gıdıyor..sevgiler..ferhan

Anonymous said...

hulyacim,
sayfani acinca sasirdim bu hulyanin sayfasi olamaz ,o cok renkli ,canli,hareketli bir kizdir diye.aslinda boyle bir sayfa tam benlik.
Hafta sonu yaptiklariniz ne guzel.Herseyin dilediginiz gibi olmasini diliyorum.

Damak Tadı said...

Hülya'cığım,
Sitenin bu görüntüsü benimde çok hoşuma gitti ellerine sağlık canım.
Hafta sonunun bu tür etkinlikle geçmesi ve yine bir arada paylaşımlarda bulunmanız çok güzel..Senin adına çok mutlu oluyorum inan.Hele yaptıklarına gelince ne şanslı ordaki arkadaşların tatma imkanlarına sahipler böyle lezzetli yiyecekleri.Tekrar ellerine gönlüne sağlık tatlım.

Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum..HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

Sevgiyle kalın..

Hulya said...

sevgili ferhan;
adilin karin neoldugunu anlamaya calisiyor daha garibim arizonakarda buyuyunce:)

umran ablacim,
azicik sakinlik olsun istedim,ama icim kipir kipir bilesin:)

sevgili gul;
sayfayi begendigine sevindim,yazdiklarin beni cok motive ediyor bilesin:)cok sagol

Anonymous said...

hulyacim ne guzel olmus hersey. eminim sizin yasama dair muhabbetleriniz hep tat birakiyordur,hem damakta hem gonulde..bos durmadan, surekli uretmeye, anlam kazanmasina calismak yapilan heerseyin. cok takdire sayan. buradaki kisacik bir sene de belki tohumlar ektin, simdi de cicekler actiriyorsun. sevgiler

Anonymous said...

Ayyy bu kucuk lale,benim de tanidigim lale mi yoksaaaa!

Unknown said...

Hulya'cim bayat ekmek olayi bizim evdede surekli yapilir.Ama galiba ben dozu kacirdim misafirlere ogur geldi;))

Bu arad maden fikir beyan olmus ben eskisini tercih ederdim:)ne bileyim ben canli ve renkli bir kisiligim.Bu cok sade olmus...tabi sadece fikir oldugunun altini cizeyim.En iyisi senin gonul gozunde sakli...

optum cnm

Hulya said...

sevgili kucuk lale;bak sayfama yazdin lama hemen kiskandi:)tohumlari ekmek,cicekleri beklemek bende benimle degil,ama yinede sagol..
evet lamacim bu bizim kucuk lale:)

sevgili gulenay;
bu benim yaptiklarim ekmekde degilde,kurumus lavaslardi,bende salami koymasaymism daha guzel olurmus aslindada,iste..sayfada cok beya oldu gercekten,benim bugunlerde biraz duruluga,sakinlige ihtiyacim ondan aslinda.yine degistirim,zaten kaybettim temple ayarlarimi bikere:)

Beyhan said...

Hülya sayfanın beyazlığı benim ruh halime iyi geldi.Bu sıralar ben de düşünüyorum beyaza geçmeyi.Pizzan harika,ellerine sağlık.Poğaçaların çok güzel oluyor elinin çok yatkın olduğunu görüyorum,maaşallah.Şekilleri böyleyse tadı nasıldır acaba?

Hulya said...

beyhan cok tesekkur ederim ya ne guzel:)elim mayalilara cok yatkin gercekten,ama artik yemiyorum niye cunku rejimdeyim:)