11/15/2006

Karnibaharli Makarna



Bugunlerde ne cok karnibaharli tarifler var :)Ben seviyorum bu karnibahari,yani Amerika'da tadi Turkiyede'kilere benzeyen az sebzelerden biri galiba, o yuzden seviyorum..Bilenler bilir,patlicanlar kocaman,fasulyeler borulce cinsinden,salataliklar cilginca ve kocaman cekirdekli vs..

tarif hatice'den ben peynir olarak cheedar kullandim,birde tereyagi yerine sivi yag koyup,makarna cesidini degistirdim...Cok guzel oldu tadi,yakisikli bu karnibahar,herseye yakisiyor iste:)
Afiyet olsun

10 comments:

Ferhanca said...

hulya ,seb fena taktın karnabahara yarında pastasını görürüz herhalde..))) çok ıyı fikir makarnayla ...ellerine sağlık.. sevgiler.FERHAN

Tijen said...

hülya'cigim bu hafta karnabahar haftasi olmus anlasilan. ben de karnabaharli 2 tarif yaptim ama yine de karnabaharin devami duruyor. onu da annem kendine yemek yapacak artik.
sevgiler
tijen

Anonymous said...

Hulya,Karnabahar ve makarna ilginc bir ikili fakat lezzetli gorunuyor.

Beyhan said...

Hülya ben de severim karnıbaharı bu tarif de uygun bana.Ellerine sağlık.

Hulya said...

ferhan;
napalim yokki bizim burda hamsi kilosu bir milyondan alipda pisirelim:)daha ben sana boyle bir ay felan takilirim haberin olsun:)
sevgili tijen;
karnibahar guzel sey,birde ben bir suru dilim pasta yiyip karnibahar cok saglikli saglimiz icin yemeliyiz diyen insanlardanim :)senin tariflerinse superrr
umran abla,haticedei tarifin asliyla deneyebilirsiniz,cok begeniceginize eminim..

Hulya said...

sevgili beyhan;
tarifin saya uymasi ne guzel:)bana degilse bile portakal agacina guvenip tarifi deneyebilirsiniz:)

Anonymous said...

Hülya Hanım ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor. Karnıbaharı genelde havuçlu ve patatesli yemek şeklinde tüketiyoruz ailecek. Bu da güzel bir tarif. Madem karnıbaharı çok seviyorsunuz, ben de size güzel bir salata tarifi vereyim:)
Karnıbaharı haşlayıp çok küçük olmayan dallara ayınır. Sonra içine salatalık turşusu doğrayın. Sarımsaklı yoğurtla karıştırıp üzerine salçalı yağ gezdirin. Nefis oluyor, siz de beğenirsiniz tahminimce:)

Anonymous said...

Hülya değişik olmuş makarnalı hiç denemedim ellerine sağlık görüntü güzel tadınıda yapınca anlarız ellerine sağlık Ebru

Anonymous said...

Merhaba Hulya,
Biraz evvel Umran'a ugradim. Nefis yemeklerinden yedim. Simdide tatli icin sana geldim komsu. Ondan aldim haberlerini, buralarda oldugunu. Ben de San Diego taraflarindayim. Yolun duserse benim yemeklerimi tatman icin beklerim. Kolay gelsin, sevgilerle,
http://tubaninpenceresinden.blogspot.com

Hulya said...

sevgili seyma;
bana hulya hanim diyen ilk sensin sanirim:)tarifini deniycem en kisa zamanda,tesekkurler
sevgili ebru;bende herkes haticenin sayfasinda gormustur saniyordum:)evet guzel oluyor,senin pogaclarda bir harika gorunuyor
sevgili Tuba;
demek amerkadasiniz sizde..ne guzel meksiya falan gitmissiniz gordum:)herzaman gorusuruz insallah bundan sonra burda,bu blogculuk guzel is:)