11/11/2007

Bloglardan Denemeler


Dun zerrin sayfasina bakarken gordum bu tarifi.Evde de 3 dilim artmis meyveli kek vardi.Yaptim,cok leziz oldu,cumartesi ogleden sonra kahveyle birlikte yedik tubayla..Yaparsaniz tarif burda






Pinarin klubesinde gezerken de bu tarifini buldum,bir yere not etmistim.Yaparim bir zaman diye.Hafta sonu Tubalar bizde kalinca sabah kahvaltisina yaptim.Ben malzemeleri kendimce degistirdim,minik kaliplarimda pisirdim.Tadi ve goruntusu cok enfes olan bu minik misir unlu kekler cikti...Benim malzeme listem soyle;

Malzemeler:
1 su bardağı yoğurt
2 adet yumurta
1 su bardagi beyaz peynir
1/2 çay bardağı eritilmiş margarin
1 paket kabartma tozu
1 çorba kaşığı sirke
1 su bardağı un
1,5 su bardağı mısır unu
1 su bardağı çekirdekleri çıkarılmış zeytin(hazir konserve zeytinlerden kullandim)
Tuz

Yapılışı:
Hamur yoğurma kabına yoğurt, yumurtalar, eritilmiş margarin, 1 su bardaği beyaz peynir, sirke ve kabartma tozunu koyun. Spatula ile iyice karıştırın. Un, mısır unu ve zeytinleri ekleyin. cok koyu olmayan kivamda bir karışım yapın. Yağlanmış tepsiye yayın. 375 F ısıtılmış fırında üzeri hafif kizarinyacaya kadar pişirin.

Tarifin asli ise burda


Hepinize iyi hafta sonlari..

4 comments:

LaMa said...

tuba kiiiim? illa ki kiskandircak :)

Damak Tadı said...

Sevgili Hülya,
Çok şık ve nefis görünüyorlar.Ellerine sağlık.

Mutlu bir hafta diliyorum..

Sevgiler

Hulya said...

sevgili lamacim;
tuba bizim buraya yeni geldi,ama bize 1 saat uzaklikta bir sehirde yasiyor.hafta sonu gelince bizde kaldi:)kiskanmak ne demek:)lamanin yeri bambaska:)
gulcum cok tesekkur ederim canim,

Hulya said...

sevgili lamacim;
tuba bizim buraya yeni geldi,ama bize 1 saat uzaklikta bir sehirde yasiyor.hafta sonu gelince bizde kaldi:)kiskanmak ne demek:)lamanin yeri bambaska:)
gulcum cok tesekkur ederim canim,