11/22/2007

Yeni arkadaslara hosgeldin menusu

Olanlari birer hafta gecikmeli yaziyorum artik buraya..Iki gunluk tatilde arayi kapatmayi hedefliyorum,bakalim...

Gectigimiz hafta sonu buraya yeni tasinan arkadalari yemege davet ettim.Yeni gelen birini yemege davet etmeyi,sonra vakit gecirmeden evini ziyaret etmeyi,makbul bir hediye goturmeyi Nuray abla'dan ogrendim ben..Daha cok ama cok sey ogrendim O'ndan..Amerika'ya yeni geldigimizde dediklerininin hepsini anliyamiyordum,senin zekan biraz fazla Nuray abla,kafan baska calisiyor diye de soyluyordum hep O'na da:)Zaman gecti,ben bazilarini anladim,anladim ki asil mesele zeka degil,ufuk meseleymis...Her zaman minnettarim benim icin yaptiklarina,gosterdigi yollara..

Gecen hafta sonu kafamda menuyu olusturamadim bir turlu.Aslinda ben hemen bir liste yapar,neler pisircegimi yazardim.Bu hafta sonu bir turlu karar veremedim yemekler konusunda.Hic telas etmeden,sabah kahvaltisini yaptim,evi toparlarken de neler yapicagima karar verdim:)Bir kisimini yaptim,sonra alisverise ciktim,kalanlari tamamladim,aksama da guzel bir sofra olustu 13 kisi icin..

*Toyga Corbasi(En cok bu corba sevildi.Ikinci tabagi isteyenler,ertesi gunu arayip esi icin tarif alanlar:))

*Tavuklu Kagit Kebabi

*Besamel soslu karnibahar

*Pilav

*Iki sisko+bir cicek ekmek

*Salata

*Alman Pastasi



Iki orta boy karnibahari duduklu tencerede hasladim,besamel sosu yapip uzerine doktum.Besamel sosu icin 100 gram tereyagini,4kasik unla kavurdum,iki bardak sut ilave edip pisirdim.Uzerine tuz ekledim.En son da kasar peyniri rendeledim ustune.Firinda 375F 20dakika pisirdim.



Son ana kadar ekmegi alicaktim,sonra vazgecip yaptim.Boyle iki tane sisko ekmek,birde cicek ekmek pisirdim.Firindan sicak sicak cikarip servis yaptim..

5 comments:

Anonymous said...

merhabalar...adaşım bende hülya..
elinize saglık ekmekler nefis olmuş..afiyet olsun sizlere..
sevgiyle kalın..

Anonymous said...

ekmege bayildim. amerikaya tasinali 1 ay oldu. dun esim costco karti almis. bu hafta gidecegiz oraya insallah. costcodan ne almak mantikli,ne hesapli , yada alinan ozel seyler var mi? internetten arastirdim. profitrol gibi bi tatli varmis, kare ekmek diye bir sey diyorlar, humus var birde. bunlarin markalarini biliyor musun?

Esra Nur

Hulya said...

sevgili hunerli eller;
hosgeldin,ne guzel seni burda gormek:)

egil esra nur sende amerikaya hosgeldin,
http://hulyalar.blogspot.com/2006/12/sekarpare-notu.html

b linkte bulabilirsin humus markasini,ekmek guzel evet ama pahali:)biz ekmelk icin unu,mayayi cevizi ordan aliyoruz,keinlikle daha hesapli..aslinda daha bir suru seyide..sende zamanla kiyalayarak kendine bir liste yapicaksindir.ama taviyem coccadan almadan once baska bir marketten alip denemen,cunku coook buyuk oldugu icin bazen tukenmek bilmiyor,hele de sevmediysen...

kolay gelsin,tekrar hosgeldin

Pınarın Kulubesi said...

Ne güzel menü oluşturmuşsun. Adil izin vermiş:)Belki de yardım etmiştir sana hazırlarken.
Can da büyüyecek bana yardım edecek dimi:)
Bu arada Adil'in gamzeli bayram resmini gördüm. Büyümüş adam olmuş artık:) Hatırlar mısın, size özenirdim. Daha Can'ın hücresi yoktu o vakitler:) Zaman ne çabuk geçiyor dedirtiyor insana.

Ödül den.. said...

Arayı kapatıcam dedin ama ne zamandır yoksun nerelerdesin?