11/09/2007

Gunler nasil geciyor?


Gunler geciyor,evimizde mutlu mutlu tadini cikariyoruz herseyin.
Adil 3 yasina yaklasiyor,buyudukce annelik guzellesiyor..Herkese soyluyorum etrafimdaki,ne guzel anne olmak diye.Simdi dediklerimi anliyor,paylasiyor,hislerini ifade ediyor..Ben de O'na fiziksel egitimden ote duygusal sekilde de biseyler anlatigimda anliyor,uyguluyor,keyif aldigini bana hissettiriyor...Cok ama cok ozel duygular..Kitap okuyoruz,bazen O bana bazen ben O'na,bazen de herkes simdi kendi kitabini okusun diyoruz..Kutuphanedeki "story time" denen hikaye zamanina da katilmaya basladik,ingilizceyi hic anlamasa da daha cok katiliyor,dans kisimlarina falan..



Nerden geldim buraya,himm gunlerin nasil gectigini anlatirken..Geldim geleli aslinda bir kina gecesi birde dugun vardi.ilk defa ,filmlerde izledigimiz turden bir dugune katildim.Hani kiz babasinin kolunda yurur,nedimeler ayni kiyafetli falan..Dimdi yuzukler denir,kucuk bir cocuk elindeki yastigin uzerine ozenle oturtulmus yuzukleri uzatir vs..Duryor onlar daha beklemde,bakalim,


Dun de Esma'nin ikinci bebegi icin baby shower yaptik.Club housenin tutulmasiyla ilgilendi Deniz,herkes bircesit yapsin getirsin denildi sonra.Ben de kendime yapilcaklari listeledim:

-pasta yapilcak,ama nasil tasincak?

-baby showerda oynanicak oyunlar,ve hediyeleri

-esmaya ne hediye alincak?

-suslemeler

-davet edilecek Amerikali arkadaslari?




Aslinda Deniz'e yaptigim gibi bir pasta vardi aklimda.Ama onu arabayla tasiycak kabim olmadigindan,portakal agacindaki tarifi degistirerek kremasi cok guzel olan,tipide idare eden bir pasta yapip,kelepceli kalibimla tasidim:)


Deniz hediyeyle ilgilendi.Bir kac arkadas adina toplu hediye aldik,susleme malzemeleri toparladim, yarim saat oncesinde bulusup yaptik,


Oynanicak oyunlari da buldum bilgisayardan

neler oynadik?

*Her misafirin yakasina giriste mandal takiyorsun ve tenbihliyorsun.Bebek yada baby kelimelerini kullanmiycaksin,kullanani duyarsan mandalini alip,kendine takicaksin.Parti sonunda en cok mandalli hediye alicak

*Annenin karninin buyuklugunu olcme oyunu:)Koca bir rafya var,herkes tahmini uzunluk belirleyip kesiyor,annenin karninin buyuklugunu en iyi bilen hediyeyi kapiyor:)Cok buyuk kesenlere soylendi Esma:)Ask olsun yani diye:)

*Bir de kelime oyunu.Bebekler ilgili kavramlar yer degistirmis sekilde kagitlarda,duzeltip dogrusunu yaziyorsun,



Sonra Esma'nin arkadaslarini arayip,partiye davet ettim.Bir komsusu geldi,cok tatliydi.9 aylik bir kizi vardi.Laf bir ara hamileligine geldi.70 pound almis hamileyken,sonraki 4 hafta icinde bu halime dondum diyor.(bu halide 38 beden falan)nasil oldu dedik genetik galiba dedi:)Sonra aramizda Turk kadininin genetiginden bahsettik:)





Iste bu baby shower ,anneye son gunlerinde bol moral depolatan,yillar gectikce anilarda tazeligini artiran,bizi de bir aray getirme bahanesi olan bir gundu...Ben Esma'yi cok seviyorum,cok iyi ,cok tatli dilli,cok kibar,cok sevecen oldugu icin degil,kendimi onun yaninda hep rahat hissettigim icin..Insallah sihhatli dogum haberlerini burdan da size duyurmak nasip olur..


Pastanin tarifi yakinda,

5 comments:

Esma said...

Hulyacim, hersey cok guzeldi. tum emegin,hos sozlerin icin tesekkur ederim. Sevgin karsilikli icten ve fedakar arkadasim. Sevgili yavrun ve ileride yavrularinla sana Allah'tan iki cihanda mutluluklar diliyorum. selam ve muhabbetle...

Anonymous said...

Hulyacigim bu resimde gordugumuz senin evin mi? Copk guzel gorunuyor ic acici aydinlik. Bakinca huzur veriyor. Gule gule oturun:) Darisi cennette guzel evlere insallah hep birlikte....

Hulya said...

sevgili ismni unutan arkadas:);
ev sitenin ckub house dedileri yeri,baksana kocaman somine,bahcede havuz falan var:)bizim ev degil yani:)ama cennetki evler icin duana amin dedim :)

Hulya said...

sevgili ismni unutan arkadas:);
ev sitenin ckub house dedileri yeri,baksana kocaman somine,bahcede havuz falan var:)bizim ev degil yani:)ama cennetki evler icin duana amin dedim :)

Aysenur said...

Cok guzel seyler yapmissiniz, ellerinize ve emeginize saglik. Ayrica oyunlar da cok ilgincmis, kimlerin kazandigini merak ettim acikcasi. Esmanin komsusu gercekten cok tatli, geldigimde gorusmustum. Tekrardan tesekkurler...