10/26/2006

Bayram 2006-Salt Lake City

Tam bayram bitti derken buda nerden cikti demeyin cunku biz bayrami 3. gunu kutlayabildik,ama ne kutlama:)Oncesinde her zaman oldugu gibi bayanlar yemekleri paylastik,neler yapsak diye dusunuldu,alisverisler yapildi ve bekleneden daha cok Turk oldugunu gorunce cok sevinildi..Oncesinde gidilip suslemeler yapildi,gelen yemeklerin fotografini cekmeye calisan Hulya'nin pilleri bitti,cektigimiz bize yeter diye teselli arandi.

Bir konusmaci bayrami anlatti,uzerine hemen yemek fasli basladi,derken masalar arasi kaynasmalar,siz nerdensiniz,kac senedir buradasinizlar..Tanistigim universteli gencler bana abla dedi,uff be Hulya artik yaslandin dedim.Sonra elinde sazi bir usta cikti sahneye,ardindan bir iki kisi dayanamadi basladi oynamaya,tamam artik yeter bu kadar dugun dernek dendi,aramizdaki en yasli amca cikti,beklerken ciddi birseyler,bende de dedi turku soyliycem bunu Ozbekistan'da ogrendim Turkiye turkusu bu dedi*."Canakkale icinde vurdular beni" diye basladi hepimiz huzunlendik,durun durun dedi,al yanakli yarim diye devam etti gule gule sarkiyi soylemeye,hanimi olan yasli teyzeye herkes gizli gizli gulusler atmaya basladi:)Tam bitti derken,kurban bayramina da kismetse yine bulusalim benim daha cok bildigim guzel turkuler var dedi:)Alkis koptu:)

Bu arada cocuklar yedikleri cikolatalarin etkisine girdiler,anne babalar koridorlara dokuldu,kosan cocuklarin pesine takildi,son bolumde cocuklar icin yarisma yapildi,herkese hediyeler dagitildi.hediyeleri butun gun toparlamaya calisan arkadaslar yorgunluktan nerdeyse bayildi..

Program bitti,her yer savas alanini andirdi,cop posetleri cikti ortaya,10 dakikada eski haline dondu oda.Herkes kapidan cikarken bir oh cekti,ne guzel bir bayrammis bu dedi:)

*Bunu soyleyenler Amerika'da yasayan Ahizka Turkleri

23 comments:

umran said...

Ne guzel gecmis bayraminiz hulya.

Hulya said...

evet umran abla ya,bu arada linki acabildinmi?

umran said...

actim hulya gordum resimleri

kalimeero said...

hulya, ne guzel anlatmissin. ben rahatsiz oldugum icin ne gerektigi gibi tadini cikarabildim gecenin, ne de sizlere yardim edebildim. Her sey cok guzel hazirlanmisti. Turkuler, hediyeler, yemekler harikaydi. Emeginize saglik.

Hulya said...

Evet sen rahatsizdin diye ben uzuldum cok ama zaten islerin cogunu erkekler yapmis,bana buraya yazmak dustu sadece.birde yapilanlarin neredeyse hic tadina bakamadim,simdi resimlere bakip ic cekiyorum.halbuki katmerleri sicakken ben kestim,keske keserken atsaydim agzima bir parca..

Unknown said...

Hulya cnm bayramlarimiz ayni dimek:)galiba herseyimiz ayni:))bu arada Hulya'cim yas olmus 26 ne zannediyon gulum 18 degiliz yani:)))uzulme ama gercekler ve acilar dermisim ama saka tabi allah hepimize guzel yaslar hayirli omurler versin.Bak bende 28 olmus gidiyorum.Birkac ay 29 geldi iste...

Ahiskali turklerleri bende biliyorum.Harikalar acililar ama r okadarda saf ve eglenceliler:)

Bayraminiz guzel gecmis ne guzel.Insallah seneye daha guzel olur.

Bu arada kalimeero ile ayni yerdesiniz haa ne guselll:)
Operim sizi kizlar..
GUlenay

Hulya said...

sagol gulenay,bende bekliyordumki dur daha ne yas 26 daha gencsin falan :)evet kalimeero ile ayni yerdeyiz,super dimi.onu gorunce hep sanki yilllardir chat yapan sonrada birbiriyle karsilasan insanlar gibi hissediyorum:))zaten onun blogunu gorduktan sonra bende acmaya karar verdim.
birde bugun butun aklimda senin su son yaptigin kiymali mayali hamur vardi,ama yapmadim cunku kiymali ic hazirlamaya usendim:)sende peynirli yapma diyince bosverdim.uff uff olsada yesem

sevgiler

Pınarın Kulubesi said...

Merhaba Canım
yine çok sevindim. Böyle herkes birşey yapıp getirmiş filan. bende istiyorum böyle birşey ama evime gelen arkdaşlara hadi sizde birşeyler yapıp getirin diyemiyorm.. oysa ne güzel birşey dimi
Bu arada benim en yakın arkadaşım Ahıskalıdır. İyilik onların özlerinde var heralde:) kendisi şu an Ankarada çalışıyor
çok özlüyorum onu.. ama alıştım artık msn ile teselli buluyoruz..

Bocuruk said...

Ne güzel çok iyi yapıyorsunuz böyle biraraya gelmekle. Ayrıca senin daha yaşın kaç ki abla falan... Lafın gelişidir o sen çok gençsin daha. Ahhh Hülya'cığım bana da abla diyorlar birkaç senedir ve alışamadım ben kendimi hala kardeş yaşlarımda görüyorum. Ama olsun insan hissettiği yaştadır değil mi ama ?
Bak katmeri de ısırmamışsın bir dahaki sefere böyle şeyleri sonraya bırakma tamam mı? İkramlarda müthişmiş. Mantılar, mercimekli köfteler, pilavüstü dönerler, börekler, kurabiyeler... Daha ne olsun. Hepinize afiyetlerolsun canım :)

Damak Tadı said...

Ne güzel geçmiş bayramınız hepiniz bir arada ikramlar,sohbetler,türküler iyisiniz kızlar..Buralarda da bu tür etkinlikler olsa da hepimiz bir arada olup yaptıklarımızı paylaşsak..Gurbette de bu tür güzllikler yaşanıyor işte..Sayfayı açamadım şimdi tekrardan deneyeceğim..Ellerinize sağlık,afiyetler olsun..Mutlu hafta sonu diliyorum tatlım..Sevgiler..

Ferhanca said...

Hulyacım, ne guzel kutlamışsınız... uzaklarda olunca ,burda yasadıgımız rutın herşey bile çok kıymetlı oluyor ...şunuda çok begenıyorum amerıkada yaşayan turkler bayramları çoşkulu kutluyorlar...
Şimdi sırada Cumhurıyet Bayramı var..ogulumun oldugu unıversıtede çok çoşkulu kutlanıyor, bu yaz kocaman turk bayragı aldım ,cd sını yılbasında gelırken oglum getırır...
hulyacım, daha çok gençsınız kımseye abla dedırme ...abla yok hulya dersın ,bak ben artık ablayı kullanmıyorum kısaca ferhan ......çok öpüyorum Adılıde öp bızım için ,o yanındakı oglanda çok tatlıydı...FERHAN

kalimeero said...

Bana da esimin arkadaslari yenge deyince cok garip geliyor:) Hicbirimiz Aysen Gruda kadar olamiyoruz iste. O bilirdi ne diyecegini:)

Hulya said...

merhaba oinar;aslinda sen calisiyorsun cok super oluyor bu herkes bir ceist yapip getirmesi,belki sen bir yere davetliyken teklif edebilirsin.hepimzi bir ceit yapalim sana zahmet olmasin dersin,herkes anlyinca guzelligini devam eder belki.

biz acayip alistik buna artik yemege davetli bile olsam illaki biseyler yapmak istiyorum gittigim yere,kalimeeroda hep oyle yapiyor,alistik galiba:)
ben turkiyedeyken hic bilmiyordum ahgizkalilliari demek varlarmis,ve dostun olmuslar ne guzel..

Hulya said...

sevgili bocuruk sorma,hosumada gitmedi degil hafiften ama yinede geciyor yas iste,benim hissettigim yasda pek genc sayilmaz zaten...

bir ar gelince bende cok seviniyorum,teselli oluyor anne babadan,kardesten ayriliga bu tip birliktelikler

Hulya said...

sevgili gul;acabilmissindir insalah resimleri.cok sagol,biz bu amerikdaki blogcular ayni yaz turkiyey gelirsek boyle part yapalim,hepimizin birer cesit yapip getircegi blogcular partisi:)

Hulya said...

ferhan evet,29 ekimde geliyor.phoenixte cumhuriyet balosu gibi yapiyorduk otelde falan,bakalim burda nasil olucak.

bazen garipeseniyor aslinda boyle suslemeli bayram olurmu diye,ama inanin ne biz ne de cocuklarimiz odadan cikinca bayram diye birsey kalmadigi icin odanin icinde olabildigince coskulu olmaya calisiliyor..yanindakide oglanda sana selma soyluyor,yoksa kizin kararinimi degistirdi bakim:)?

Hulya said...

ya kalimeero sorma,ben ona alistim artik biraz biraz.bacimdan falan daha iyi ama cok sukur:)?ayse gruda ne diyor bilmiyorum,bana soylersin gorusunce:)

ev perisi;) said...

Sürurlu geçen bayramlarınızın devamını dilerim...
muhabbetle...
şükran

Zeynep Oz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Zeynep Oz said...

merhaba hulyacim,
gecmis bayraminiz kutlu olsun. cok guzel anlatmissin, oradaymisiz gibi hissettim. ahiskali teyzeler amcalar hayat dolular maasallah. gonulleri civil civil. bizim anadolu insanina benzetiyorum onlari. icleri dislari bir. amcanin turkulerini bizde dinleseydik keske;)

zaman cabuk geciyor hulyacim.. evlenince ve ustelik cocugun da olunca direkt "abla" sifatini aliyorsun uzerine. aslinda tabi basta garip geliyor ama sonrasinda alisacagiz herhalde. (bende henuz cocuk olmadigindan, daha genc sayiliyorum sanirim ;) )
aslinda ben "teyze" lafini sevmiyorum hic. o gun esim ile bir yere misafirlige gitmistik. yeni tanisiyoruz. cocuklari varmis 5-6 yaslarinda. birden "teyze" oluverdim. ;) ;( cok garip hissettim. moralim bozuldu.
26 yasinda gencecigiz halbuki ;) birde bizim cevremizdeki gencler sayglarindan abla-abi diyorlar bence. yoksa yas farkimizdan degil. zaten 3-5 yasin ne onemi var ;)
optum seni..

Anonymous said...

MErhaba. Cok hos bir blog, bende USA - CT deyim..
Sevgiler..

Hulya said...

sevgili ev perisi;
cok tesekurler iyi dileklerin icin

sevgili zeynep yaaaa sorma yaa,bende baya dertliyim yasl;andim diye ama dur bakalim gecer buda herhalde.her bayram ve aslinda cok zaman aklimdasiniz..tast makinesini kullandikcada sana ve emreye sinavlar icin dua ediyorum ona gore:)

sevgili hale;hosgeldin,ne guzel,burda gurbet dostluklari baska oluyor.

bu arad internetimizdeki sorun hallolur olmaz yazicam bir suru tarif biriktirdim sizlere:)

Damak Tadı said...

Sevgili Hülya'cığım,
Tatlım umarım Türkiye'ye geldiğinizde ortak bir nokta da buluşup tanışırız arkadaşlarla.))

Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum..Sevgilerimle.