10/03/2006

Tavuklu Pirinc Corbasi


Bu corba aksam iftarda esimden 'muhtesem olmus' iltifatini alinca siteye ilk yazilmayi hak etti.
Yemek kitabinda tavuklu corba tarifi aradim,istedigim gibi bulamayinca bende bir kac tarifi karistirdim Hulya'nin tarifi cikti karsiniza..(Bilmiyorum belki bu cok bilindik bir tariftir,Amerika'yi yeniden kesfetmis gibi olmayayim:))

Iki yemek kasigi sivi yaginda bir yemek kasigi salcayi kavurun,bir kasik un ilave edip kavurun.

Bir parca tavuk etini haslayin,hasladiginiz suyu(1 litre kadar) diger tencere ilave edip 1/2 cup princ ekleyin.(Ben princi cok seviyorum icinde siz biraz azaltabilirsiniz),haslanan tavugu kucuk parcalara bicakla kesip corbanin icine atin.

Limonla birlikte sicak sicak servis yapin...

4 comments:

Anonymous said...

ellerine saglik hulya guzel gorunuyor corba. bu arada sen okula mi basladin? Serap

Hulya said...

sagol serap,oyle sayilmaz birkac ders aliyorum sadece.

Phoenix'teki herkese selamlar

kalimeero said...

Bak bunu denemek isterim. degisik corba tarifleri ariyordum ben de.

Hulya said...

kalimeero cok saglikli ve guzel oldu corba,ertesi gune kalinca bildigin uzre princler sisiyor,istersen tek ogunluk yapabilirsin, istersen ikinci kez isitirken biraz su ekleyebilirsin.afiyet olsun
hulya