10/06/2006

Firinda Etli Patlican


Gecenlerde kizartma yaparken patlican cok gelince onlari ayridim ve buzluga attim,3-4 gun sonrada buzlukta kizarmis patlicanlar pismis parca etleri cikartip bir yemek uydurdum,yemek dun cok iltifat aldi,siteye yazilmak icin sahibi tarafindan bekletilmedi:)

Tarif:
1 buyuk bostan patlicani(kizartip yagi suzulmus)
3-4 orta boy patates (kizartip yagi suzulmus)
parca dana et(ben duduklude pisirdim)

yukardaki malzemeleri karistirip,icine dogranmis domates konservesi,bir yesil biber ve bir sogan dograyip tuz karabiber attim.Iftardan yarim saat once firina verdim,arada karistirdim ki etler kurumasin diye..

Ayni tarifi sadece onden etleri pisiripde yapabilirsiniz,ben daha once oylesinide yapmistim cok guzel oluyor.

2 comments:

Anonymous said...

Bu yemek superdi. Etler tam kivaminda olmus. Tebrik ve takdir ediyorum.

Omer

Hulya said...

tesekkurler Omer:)