10/19/2006

Firinda Patatesli Tavuk


Birikmis bir suru tarif oldu,hafta sonunki iftar icin yaptigim diger Tavuk yemegi cok pratik ve cok lezettli.dun aksamda ayni tarifi firin posetiyle denedim o da enfes oldu.

Amerikada yasayanlar icin(kesin Tuikiye'de de vardirda ben adini bilmiyorum)"oven fry" denen bir sos aldim.Galete ununa benziyor ama degil,tavuga citir citir bir tat veriyor.Kutunun ustunde yumurtaya batirip sonra toza bulayip firina verin diyor.Ben oyle agir olur diye biraz "oven fry",tuz,karabiber,kekik,kirmizi biber,yagdan olusan sos yapip buladim tavuklari.Uzerine alimunyum folya kapatip 400F pisirdim.

Patatesleri icinde baharat ve yag karisimi sos yapip buladim.Eger misafir kalabaliksa patatesleri ve tavuklari ayri ayri borcamlarda pisiriyorum.Afiyet olsun

2 comments:

Damak Tadı said...

Hülya'cığım,
Burda o tür tozlardan yok acaba bizdemi oraya gelsek??Harika olmuş yemegin burdan öyle gözüküyor ellerine sağlık canım,afiyetler olsun..Çicek ekmek de çok yakışmış birilerinin kucağına.))Benim için o tatlılığı öper misin.??Sevgilerimle,birbirinize iyi bakın..

Hulya said...

sevgili gul;
cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin .vardir ya Turkiye'de ne yokki.zaten o dedigim toz yoksa galete unuylada yapilir sanirim bu yemek.

sevgiler