10/12/2006

Zeytinyagli yaprak sarmasi


Dolmayi gecenlerde gelen Amerika'li misafirlerim icin yaptim,tabiki cok sevdiler:)yemege gelemeyn kocasi icinde paket yapip gonderince ertesi gunu arayip bir daha tesekkur ettiler:)


Ben neredeyse hemen hic birseyi olculu yapmiyorum,ne zaman siteyi actim biraz gayret ediyorum ama yinede beni baya zorluyor olcerek yapmak.Ben kimyaci oldugum icin goz kararima,birseyleri katip karistirirmada kendime cok guveniyorum...

Dolma icin sogani kavurdum,bir domates,bir kasik domates salcasi,pirinc ve bulgur koydum.Baharat olarak da tuz,seker,nane ve maydonoz.Bir dahakine olculu yapinca burayi degistiririm.

Az suda pisirip inmeye yakin uzerine zeytinyagi gezdirdim.

9 comments:

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Merhaba zeytin yağlı yaprak sarmalar harika görünüyorlar ellerinize sağlık. Hoşça kalın.

Pınarın Kulubesi said...

merhaba Hülya
zeytinyağlı sarma süper gözüküyor.. ellerine sağlık..Piştikten sonra zeytinyağı gezdirmen görsel güzelliğini artırmış bence.. Bende bu akşam kuru patlıcan biber dolması yapıcam. Yarın eklerim tarifini:)bende senin gibi göz kararı yapıyorum bu işi, tarif vermeye gelince çok zor oluyor dimi:)
sevgiler

Hulya said...

sevgili tabakta;
cok tesekkur ederim,sayfana baktim simdi cok guzel.beta ya mi gectin sen cok guzel duzenlemisin?

pinar inan cok zor oluyor tarif vermek.ben hazir tariften yaparken bile degisritiryorum kafama gore,yada goz karari koyuyorum..kuru patlicana bayilirimmmm

umran said...

Hulyacim,
nefis gorunuyor.Ellerine saglik.Manzaralarda muhtesem.Kara hasret olarak baya bi dikkatle baktim karli dag manzarasina.Sanki oradaymisim gibi geldi bana.

Hulya said...

sagol umran abla;buraya taile gelsenize.cok guzel oluyor kisin diyorlar,kisa dogru keske gelseniz tatile..

Pınarın Kulubesi said...

Merhaba Hülya
eğer Türkiye ye gelecek olursanız, bekliyorum kuru patlıcan dolması yemeye, bizim yörelerin usulüne göre yapıyorum, annemden gördüğümce ve çok lezzetli oluyor bende çok severim kuru dolmasını

hayat said...

merhaba sarmalar çok güzel görünüyor ellerinize sağlık ayrıca manzaralar harika yakından görmek herhalde daha güzeldir sevgiler

Hulya said...

sevgili hayat;ne kadar guzel sayfanion ismi ekmek arasi hayat:)tesekurler evet manzaranin asli o mis havayla birlikte cok daha guzel

Hulya said...

sevgili pinar;
sizin yore neresi?gelirsem gelirim ama bak cidden patlican dolmasi yemek icin:)