10/13/2006

Patates Salatasi


Misafirler Amerikalilar olunca acaba neyi sever neyi sevmez diye baya dusunuyor insan,ama patates salatasini bizim usulle sevmeyen gormedim simdiye kadar.

Patates salatasi bol limonlu,zeytinyagli,icinde
1 haslanmis yumurta
yarim kuru kirmizi sogan
2 sap taze sogan
maydonoz
6 haslanmis patates
havus ve turp rendesi var.

baharatinda nane,kirmizi biber,sumak ,karabiber ve tuz..
(Bu servis tabaklari bana Serap'in hediyesi .Cok severek kullaniyor ve her kullandigimda da dua ediyorum.Hediyelesmenin en guzel yani bu bence)

6 comments:

Anonymous said...

Sevgili Hulya kucuk bir tabagin doslugumuza boylesine guzel bir renk katmasi benide onurlandirdi dogrusu. Benim adimi orada anman ve daha onemlisi ve makbulu benim icin dua etmen cok ama cok kiymetli Dualarim seninle Allah razi olsun..Serap...

kalimeero said...

ohh olsa da yesek.
patateeessss:)

umran said...

Cok leziz gorunuyor ellerine saglik

Hulya said...

sevgili serap;
dualar icin sagol.Amerikaya ilk geldigimde butun arkadaslarin elektrik supurgesi almislardi bana.hala evi supururken isim isim sayip dua ederim hep:)bu cok guzel bir duygu.

Kalimeero bende ayni ahlari cekiyorum bir bilsen:)

sagol umran abla,salatayi yaparken senin yaptigin tonbinlerce defa patates salatalari geldi aklima.

Damak Tadı said...

Sevgili Hülya'cığım,
Enfes görünüyor salatan tatlım ellerine sağlık.Sanırım beğeni ile yenmiştir salatan..))Sevgiler..

Hulya said...

sagol gul,gercekten cok begendiler