10/31/2006

Diyetteki Pogca:)


Aslinda canim ne zamandir pogca istiyor,ama icindede cok yag oluyor diye yapmiyorum.Tuscondayken bir tarif vardi gercek Turkiye pogcalari gibi oluyordu tadi ama icinde 4 stick terayagi(2 paket margarin) oluyordu.Bende kendimce az yagli olsun,ama adi pogca olsun dedim,cok guzel bir mayali hamur cikti,puf puf:)Pogcanin adida diyetteki pogca oldu boylece:)
Malzemeler:
1 stick yag,yumusamis~(11o gram yaklasik)
1 table spon tuz
1 table spon seker
1,5 cay bardagi ilik su
aldigi kadar un
2 tea spon maya

Malzemeleri ekmek makinesi koyup:1,5 ssat sonra mayalanmis bir sekilde aldim.Bir kismini kucuk kucuk acip icine kasar peyniri koydum,diger kismini yuvarlak yapip sade yaptim.
Sadeler daha guzeldi sanirim.Daha cok pogcaya benziyordu.
Cok ozledim sabahlari okula ise giderken mis gibi kokan pastane kokularini..

8 comments:

Ferhanca said...

pogaçaları pastane pogaçasına benzemiş eline saglık ..sevgiler..FERHAN

Unknown said...

Hulya masallah tarifler birikmis her biri harika:)
Bu arada tortilla hangi marka kullaniyorsun varmi ozellikle aldigin...birde baska soru boregi(egg rolldan olani)galetaya bulayinca nasil duruyor ustunde galeta unu?Yumurta yok dimi?

Hadi sen bana basla ccvp yazmaya:))

Sevgiler

umran said...

kim yapiyordu hulya 4 stick yagla ne kadarda cok yagmis hakikaten.seninkide guzel gorunuyor.ellerine saglik.

Hulya said...

tesekkurler ferhan ama nerde pastane pogcasi nerde bizimki:)

sevgili gulenay;
tortila pismemis costcodan aliyorum.kalimeronun sayfasinda cekilmis resmi var.
http://static.flickr.com/84/259064429_c92b5039f2_o.jpg linkide bu.ben hafif suya batirdim galiba yumurtam yok diye.yoksa beyazina batirabilirsin,ama dedigim kizartirken cok sicriyor, derin bir kapta kizartmak lazim.
amerikada yasayanlarin birbirlerine sorduklari sorularda boyle oluyor iste:)
umran abla
zehra ablanin vardiya cok meshur pogcalari.bir program icin birlikte yapmistik hani.inanilmaz lezzetli oluyorlardi..ahh ahh

Damak Tadı said...

Nefis olmuşlar canım ellerine sağlık..Çayla ve peynirle harika gider..Afiyetler olsun..Sevgiler..

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Merhaba canım nefis görünüyorlar ellerine sağlık. Hoşça kal.

Hulya said...

sevgili gul cok tesekkur ederim,haklisin soyle guzel bir sert yagli beyaz peynirler nefis olurlar

sevgili tabakta;
cok tesekkurler

Anonymous said...

xkkamubde http://www.free-mass-traffic.net/free-mass-traffic/free-mass-traffic-review Free Mass Traffic