8/30/2009

9 Ramazan ,Cumartesi


Adil iftar oncesi Azra'yla cok guzel ilgilnedi banda yemekleri rahatca yapma firsatini verdi benim akilli fistik oglum.

Dun Iftara esimin is yerinde arkadasi ve ailesi geldi.Ben de bizim arkadaslardan birini de cagirdim.Diyebilirim ki simdiye kadar gecirdigim en keyifli aksamlardan biri oldu.Idoha'dan buraya tasinmislar.2 sene once orda yaptikalri evi gosterdi internetteki resimlerden.Her kareyi ozene ozene anlattilar,cok keyif aldim.Adamin isi dolap yapmak oldugu icin evin bir cok kosesini insa etmis kendi.En kucuk oglu bile bana heycanla anlatiyordu resimleri.Her kosesinde emegimiz var dedi.

Azra herkese gulumsemekten aksamin en populeri oldu.Esim de bir ara isten eve geldigimde bu gulucukler bana butun stresimi unutturuyor dedi.Adam da bizim icin de aynisi gecerli dedi.(Halbuki cocuklari ergenlik caginda)Biraz gectikten sonra umarim bizde cocuklarimiz 14- 15 yasina geldiginde boyle diyebiliriz dedim.Cunku aileler cocuklarinin bu yasi icin hep cok zor gunler yasiyorlar dedim.




Aksam icin mercimek corbasi,bulgur pilavi,tavuklu kagit kebabi,yalanci pide:),manti ve alman pastasi yaptim.
Herhangi bi tadi begenmezsin tabaginzda birakin hic zorlmayin dedim her zaman oldugu gibi..Corbayi koyarken simdiye kadar bu corbayi sevmeyen kimseyle tanismadim dedim.Cok begenildi corba ve tarif istendi.Anne baba herseyi sevdi yediler.Cocuklarda bulgur pilavi haric hepsini yediler.Ekmege bayildilar.Gelirken getirdikleri meyve tabaginin icine kalan ekmekleri sarip gonderdim evlerine.
Masamiz 6 kisilik olmasina ragmen Adille beraber 9 kisi masaya oturup cok tatli bir tablo olusturduk.

No comments: