8/31/2009

10 Ramazan,Pazar

Pazar aksami burdaki Turk derneginin iftari vardi.Simdiye kadar katildigim en kalablik iftardi.100'den fazla kisiydik Ahiska Turkleri ile birlikte.

Bizden sehriye corbasi yapmamizi rica etmisler.Iki kazan:) Son dakika yaptim corbayi sehriyeler sismesin diye.Arabada da ayagimin altina aldim dokulmesin diye,ayaklarim yana yana gittik:)

O kadar kalabalikti ki...Adil'i o kalabalikta kenara cekip yedirirken diger elimde Azra'yi tutuyordum.Yemegimi Adil bitirince ben de ortadaki uzumle ekmekten yedim acayip lezzetli geldi.Esimde servise yardim ediyordu.sonradan onlara hic yemek kalmadigini duydum.boyle durumlarda hep insanlar kizgin sinirli olurlar.Niye duzgun ayarlanmiyor filan diye isyan edilir.Ac kalanlar dahil herkes cok sevindi aslinda yemegin kalmayisina,bu kadar kalabalik olusumuza.

Guzel muzikler dinledik,bir kac fotograf Turkiye'den,gunun anlam onemine dair anlamli konusmalar..

Aksam eve gelince ben uzum yedim ekmeksiz bu sefer:) -iftardaki gibi lezzetli gelmedi tabi-Adil'le babasi da meyve ve kalan alman pastasini bitirdiler.

Hani resim derseniz bu kadar telasta yemek bile yiyememisken resim nasil cekseydim:)?

No comments: