8/29/2009

8 Ramazan, Cuma

Cuma Aksami Ayse'ye davetliydik.Gelirken ne yapim dedim?Once tatli sonra yok corba yap dedi.Tamam dedim yapabilirsem tatliyi da yaparim dedim.Ama yine aksam 5'ten sonra kendimi oraya buraya atmaya baslayinca Ayse'nin favorisi Toygo corbasini yaptim.Birde Carsmabadan kalan kalburabastilari goturdum.Birde bu hafta oldnavy'de olan super indirimden kendime mor Ayse'ye de mavi bir gomlek aldim.Ramazan hediyesi diye onu goturdum.

Bizden baska bir de Amerikali misafirleri vardi.Karsimda duran kadininin 5 cocuk annesi ve 5 torunu oldugunu duyunca sok gecirdim.30'unda gibiydi kadin.Yaninda da iki tane super tatli gulumseyen cok guzel bir kiz bir de oglu vardi.Adil ortamin en kucugu olarak koltuklardan kaydi zipladi:)Babasinin kizgin abkislardan kacirdi gozlerini.Bir ara bana anne bu kiz cok supermis dedi.Benimle oynar mi dedi?(kiz 13 yasinda) gidip sor dedim.Cekine cekine gitti yanina oturdu "you want to play with me" dedi?Kiz da sasirdi ama Adil'le oynaycagini bilmesede "sure" dedi.Oyle biraz konustular...

Princ pilavi sevmeyen ben ortaya yapilmis brokoli haslamasi ve karnibahara gomuldum:)Birde hazir donerlerden vardi menude.Normalde hic sevmezken bu sefer acliktan mi baskasinin evi diyemi acayip hosuma gitti.

Cok ama cok keyifi bir aksamdi..Gece ruyamda aileyi gordum tekrar tekrar zaten:)

not:Bugun fotograf makinesi pil aldim artik bundan sonraki yazilar resimli olucak insallah.

No comments: