8/30/2009

Tavuklu Kagit Kebabi

Tam olarak olcu veremiycem .Eger tavuklari bol isterseniz ona gore ayarlayin.Ben bu sefer Amerikalilarin agiz tadina uysun-ozellikle genc cocuklar olucaklari icin- tarifimi ona gore duzenledim.

Tavuk gogsu ince dogranmis sogan ile karistirilir.Uzerine yag,karabiber ve tuz eklenir diger malzemeler yapilana kadar dolapta bekletilir.

Soyulup kup dogranmis patates,havuc-normalde bezelyede eklerdim ben bu sefer eklemedim- yine bahartlanip yaglanip karistirilir.




Kare seklinde kesilmis yagli kagit fircayla yaglanir.once et sonra sebzeli karisim konulup kapatilir.yaglanmis tepsiye dizilir,uzeri folyo ile kapatiralak 400F firinda pirisilir.




Sunumu cok tatli olan bir yemek bu.Hele Turkiye'de hersey hazir halde oldugundan-dogranmis sebze ve tavuk gogsu- cok kolayca yapilcak bir tarif-

Afiyet olsun.


2 comments:

Lilyum said...

Nefis görünüyor ellerine sağlık..Ramazan davetlerinde sunumu da kolay olur.Kağıt kebabını bildiğim halde hiç yapmamıştım.Hatırlattın sağol deneyeceğim :)

Gurbetten said...

Sevindik geri geldigine, ozlemisiz... cok begenim yeni halini blogun. hem adille ,azrayida bol bol gormus olduk uzakta olsa ...INS hepimizin ramazni boyle guzel guzel gecer... opuyorum