1/22/2012

Ocak 5 Persembe/Son Eminonu ziyareti+Lise'den dostlar..




Sabah erkenden listemizi elimize alip,yola koyuluyoruz.Bu sefer Eminonune daha guzel bir guzergahtan gidiyoruz.Once metroyla sishaneye gidiyoruz,Adil'e baktigimiz darbukayi alicaz.Darbukayi istedigimiz paraya alip,galatadan asagiya inip,hadi ne kaldiki Eminonu'ne diyip,halic'ten yuruyerek gecip sahane bir sabah geciriyoruz!

Listede kuru incir,Adil'e pestil,Hediyelik binlerce lokum,kuru patlican,jhonson kolonya,sabamed alimunyumsuz roll-on,Armine'den esarp ve tabiki kahve var!Alicaklarimizi bitirdikten sonra,ayvalik tostu yiyoruz bir bufede!Gulluogluna veda niyetinde girip,fistikli durum yiyoruz bir bucuk adet:),hediyelik lokumlari aliyorum.Olur mu olmaz mi demeden lokumda indirim soruyorum?Elbette yok.Tam cikarken bir turist geliyor,ingilizce anlasamiyorlar,yardimci oluyorum.Kilosu 48 milyonluk baklavalardan 2 kilo aliyor hanimefendi.Kasaya donup,asil simdi indirim istemeliydim diye goz kirpiyorum amcaya,cikiyoruz:))


Aksam eve gelip,yendien valizleri acip,sacip,onu buna bunu ona koyma denemeleri yapiyoruz!Aksam lise'den arkadaslar ve matematik ogretmenimizle buluscaz!Cok mutlu,hem de heycanliyim!Ogretmenim,bana bir ogretmenin ogreticeginden fazlasini vermis!yillar gectikce daha iyi anladim!Onun guzelliginden ogretmen olmayi istedim lisede!Onunla sevdim Bilim Teknik Dergisini,O'nunla sevdim kitap okumayi!


Uzun zamandir gormedigim arkadaslari gordum,esleriyle tanistim,basarilariyla inanilmaz gurur duyup,mutluluklariyla acayip mutlu oldum!Hayat sizcede bunlari okuyunca guzel degil mi?

2 comments:

Anonymous said...

aaaa süper çıkmışız, çok özledik sizi, tekrarlamak dileğiyle :)

yasemin said...

yase ben bu arada.