1/22/2012

Ocak 3,Sali/Devlet dairesi!

Pazartesi gece,Omer arkadasini gormeye sehir disina gidiyor.Ben de Sali sabahtan cocuklar uyanmadan yillar onceden kalma harc kredisi borcumu odmeye gidiyorum,bilmem ne vergi dairesine.Metrobus denen sahane seye binip,girdigim dairede 1 dakika bile beklemeden isimi yapip,cocuklar uyanmadan eve geliyorum.Ne cok guzel degisiklikler olmus Turkiye'de,cok seviniyorum!

Adil'in sunnetinin en zor gununu geciriyoruz.Sargisi banyo yaparken cikicak!Banyo'da zor saatler gecirip,gunu Adil'le oynayip,onu oyalarak,annemle gevezelik yaparak geciriyoruz.Her ani oyle tatli geliyorki,annemin evinin,aklima iyce kaziyorum bu gunleri!

Aksam taaa ilkokuldan arkadasimla buluscam!8 senedir gormuyorum!Azrayla gelip bizi aliyor,Emirgan sutis'e gidiyoruz.Enfes bir kestaneli pasta yiyoruz.Basarilariyla gururlanip,uzuntuleriyle dertleniyorum...Onerilerini dinleyip,Amerikayla ilgili gozlemleri paylasiyoruz..Hayat her haliyle guzel!Herkes icin hep dua ediyorum ama daha cok dua etmem-miz gerektigine yeniden inaniyorum!

Hayati seviyorum,annemi arkadaslarimi seviyorum.Ne sansliyim ben diye diye uyuyorum!
Fotograf makinesi Omer'de oldugu icin hic resim yok bu gunden.Halbuki arkadasim,moda dergilerindekilere tas cikarticak guzellikte ve $Iklikta!Ne talihsizlik!

No comments: