1/11/2012

Aralik 9 Cuma 2011/Annem'in evi,annemin eli..

Sabah erkenden kahvaltiya gidicektik,nasil yorulduysak oglen 1 de uyandik...Hazirlandik ciktik..Anneannemi en son 17 yasindayken gormustum.uzerinden 14 sene gecmis,hic degismemis.Hatta bence genclesmis,dinclesmis..





Canim Annem ilk baligi yapti bize...Misir unlu kizartilmis hamsi ve annemin klasik bol zeytinyagli salatasi..Uzerine olmazsa olmaz helva..

Sevin Abla annemin obur kizi,belki hic olmayan kiz kardesi,en yakini..Hep guler yuzlu,hep umutlu!
Biz geliyoruz diye baklava yaptirilmis.Oyle balik yedimki bir dilim baklavayi zor yedim..
Eve girince de cok duygulandim..dogup buyudugum ev.Kucucuk,ama ne buyuklukleri sigdirdi icine...Eskiden evin kucuklugunden daralirken,simdi bana sicacik geldi,herkesi herseyi kucakliyor hissi verdi...Annem yaslanmis ama hizindan bisey kaybetmemis.Hizlica sofra kuruldu,hemen oturuldu..

Aksama dogru kayinvalidem siz gidin omerle gezin,ben cocuklari alim eve gidim dedi..Butun tatil boyuncada hep oyle yapti.Hakki ne yapsak odenmez!

Aksam hava karardi,biz omerle ne yapcagimizi sasirdik kaldik sanki yeni gelmis turistler gibi..Ortakoyemi gitsek,Taksime mi gitsek derken namaz vakti gecicek diye sariyere gitmeye karar verdik..
Yenikoy Duraginda..
Namaz kildik,ev icin istedigim peynir ve kaymagi buldum aldim.Sariyer boregi yedik,fena degildi.Uzerine ekmek kadayifi ismarladik bir tane,bitiremedik.Daha ilk gunler tabi,midemiz daha buyumedi..

Yarinki plan biz kayinvalidemle sabah erkenden Fatih'e gidilcez,orda Fatma ablamla bulusucaz..

No comments: