1/15/2012

Aralik 31,Cumartesi/Mevlud Hazirliklari

Cumartesi sabah namazdan sonra ben yine anneme gidiyorum,pastaneden simit pogca alarak:)Annemle bir guzel kahvalti ediyoruz.Annem icin aldigim kiyafetin boyunun olcusunu alip terziye vericem.Annemde dolma ici hazirlamis,halamlar gelince birlikte mevlud icin saricaklar.Sabah kahvaltidan sonra evi,banyoyu,merdivenleri falan temizliyorum yine buyuk mutluluk ama buruklukla.Hep yapmam lazim,ama burda degilim hislerinin verdigi klasik huzun!

Buyukdere'de terziye gidip,boyu hallediyorum,son alincaklari alip eve cikip basliyoruz hazirliklara..Butun gun ben mutfakta tatlilari ve borekleri yapiyorum,tavuklari haslamaya koyuyoruz.Aksam yemeginde izgara hamsi var.Yine yengemlere gecip cok guzel balik yiyiyoruz,ustune cok sahane bir helva.Tepsi helvasimi ne diyorlar adina.







Aksam yemekten sonra hazirliklara devam,sabaha is kalmasin diye ugrasiyoruz...

No comments: