1/11/2012

Aralik 13 Sali/Tarihi Eminonu

Sabah erkenden uyandik.kalhvalti yapmadan ciktik.Sariyer'e gittik,pastaneden meyve suyu pogca alip sahilde yedik..Deniz Otobusuyle Kabatas'a gectik,ordan da tramvayla Eminonu'ye.Ne cok para odedik yol icin!



Eminonunu o ucuzcu havasindan siyrilmis sahane tarihi havasina burunmus.Cok begendim.Hersey hizli ama duzenli.Misir carsinda gezdik,fiyatlara bakindik,ablamin siparisi peynirleri kahveleri aldim.Taze bir kac paketde anneme,kayinavlidemlere,amcamlara falan kahve aldik.Oglen 1 oldugunda isimizi bitirip eve dogru yola ciktik.cocuklar evde dedeleriyle yanliz.Dedemiz bir ay boyunca butun cizgi filimleri ve kahramanlarini ogrendi Adil sayesinde!

Cocuklari alip anneme Yenikoy'e gectik,tahmin edebilceginiz uzre bi guzel balik yedik.Omer aksam arkadasiyla buluscakti,ben de evi,mutfagi falan temizlemeye giristim.Yuk gelir cogu zaman insana bu tip isler,ben uzak kaldigim da ,anneme olan hasretim sevgimden mi bilmiyorum annem icin biseyler yapmaktan inanilmaz haz aldim.

Aksam 9dan sonra mahalleden cocukluk arkadasimin evine gittik,gecikmis dugun hediyesini goturdum,cok guzel evini,dugun resimlerini gordum...Benim cocuklarla tanistirip,cok mutlu oldum...

No comments: