1/12/2012

Aralik 22 Persembe/Istanbul'un yollari

Persembe sabah namazina Eyup'e gittik...Cok duygulandim,cok agladim.Butun arkadaslarima cok dua ettim.

Sonra kahvalti yaptik konagin birinde..Eve gidip kalan uykumuza devam ettik.Gun uzun,zor.Yine disciye gidicez!

Oglen coluk cocuk hep beraber yola dokulduk,aman Allah'im ne zor!Ogleden sonra gec kalarak yetistik.Cocuklar perisan,biz perisan.Once omer oturdu koltuga,sonra ben.Doktor isinin cok ehli,cok dua ettim.Ne guzel is doktorluk!Ne buyuk marifet!

Sirayla cocuklari oyaladik.Annemin cekilen disi iylesmemis,bosuna gelmis oldu.Cok uzuldum.En cok ben mizlandim yolda.Anneler kac yasindada olsa cekiyor cocuklarin nazini kaprisini herhalde,annemde beni teselli etti durdu.
Donus gozumuzde buyude de buyudu!Vapurla doneriz falan diye keyiflendik sonra.Hakkaten simir alip vapura bindik,guzel oldu...Sonra evim evim guzel evim:)

No comments: