1/15/2012

Aralik 30,Cuma/Adil sunnet oluyor

Sabahtan 9.30 hastanede randevumuz var.Yine sagolsun Emre gelip goturcek.Ben gitmiycem hastaneye.Adil'i oyle gormeye casaretim yok.Sabahtan babaannesi,amcasi ve babasiyla gidiyorlar.




Bende sabah erkenden Once sariyer'e gidip sunnet icin ustume giycek bisey aliyorum,sonra alisveris yapip,kosa kosa eve gelip,biseyler hazirliyorum..Yolda elimde surekli telefon.Local anesteziyi yaptiklarini duyunca rahatliyorum.

Hastane cikisi perisan oglum..
11 gibi geldiler eve,Adil gayet normal yururye yuruye geliyor..Kurtulmus olmanin rahatligi onda da var belli.Hazirlanan yatagina yatiyor,televizyonunu aciyor.Ohhh ondan rahati yok.Aksam amcalari ona supriz yapip bizden isteyip aldiramadigi PSP-kucuk elde oynanan play station 'i getiriyorlar..Adil'i butun sunnet sonrasi yataga bagliyor elindeki alet:)






Aksamdan mevlut icin yapilcak seylerin malzemelerini almaya gidiyoruz biz,aksam yemegine Omer'in yengesine-Azra'nin tabiriyle komsuya,yan eve:)- davetliyiz..Cok guzel,samimi,sicacik sofralarda sohbetler edip egleniyoruz..Hayat Turkiye'de cok sicak...

No comments: