1/22/2012

Ocak 2,Pazartesi/Dostun mu var,derdin mi yok!

Pazartesi Ozlem geliyor Edirne'den..Oglen Besiktas'ta buluscaz.Ozlemle bir sene birlikte calistik,ogretmenlik yaptik.Bir seneyede herkeslerin senelere sigdiramadiklarini sigdirdik!


Besiktas'a gittim,erken varmisim.Biraz kitapcilara girip dolandim,Adil'e,Azra'ya kitaplar begendim aldim.Sonra klasik LCW girip,almadigim model etegide aldim.Sonra bulustuk,yillar sonra,yine!Once guzel bir kebap yiyip,sonra elbetteki kilolardan sikayet ettik:)Cocuklarimizdan,dert olmayan dertlerimizden falan da sizlandik elbette.Babalarimizdan,annelerimizden,kardeslerimizden falan da konusup yillari ozetledik.

Sahilde oturup elma cayi ictik.Hediyelerimizi verdik.Aldigi kitaplari imzalattim.Eve mi gitsek napsak diye dusunurken ,Ortakoye yurumeye karar verdik.Elimizdeki yuklere ve ayagimizdaki topuklara aldirmadan guzelce yuruduk.Ben yine madodan kesme fistikli dondurmami yedim!Ortakoye gelmisken kumpir yemek olmaz deyip,ironiye de gonderme yapip(hem sikayet et kilolardan,hem ye dur!) biraz da takilara falan bakinip havayi karartik,Besiktas'a donup ayrildik..









Bu gunden sonra depolarimi tamamen doldurdugumu,artik beni kolay kolay seylerin yikip gecemiycegini,hakkaten filimlerde,kitaplarda anlatilanlar gibi dostluklarim oldugunu iyce benimseyip cok ama cok super mutlu annemin evine dondum.
 Bu herkesi bunaltan minubus halleri bile bana oyle tatli geliyorki..

No comments: