1/11/2012

Aralik 11 Pazar 2011/Genclikten kalma Taksim

Pazar kayinvalidem calismiyor,cocuklari gezdircekler,bizde Taksime gidiyoruz...Namazlari Taksim'de kiliyoruz..9 yil once nisanliyken en son birlikte boyle namaz kilip birbirimizi bekliyorduk..Guzel anilara,guzel anilar eklemeye devam..
Once istiklanin basindan sonuna yuruyoruz..Omer klasik belim agrimaya basladi falan diyor..Ben kalabaliga hasret ,buyulenmis sekilde etrafa bakiniyorum.dukkanlara girmek icin Omer' ikna ediyorum..

Adil'e darbuka almak istiyoruz.Tunelin ordaki dukkanlara girip cikip bilgi aliyoruz..geri donerken acikiyoruz..Inci'de proftrol yiycez ama yemek yemedik.Paket yaptiriyoruz,sonra sutise gidip yilardir sayikladigimiz durum doner yiyoruz..Cikista kestane yeme planimiz var,kestaneciye soruyoruz,kac para?tarticam diyor,o arada nasil kaziklarim diye dusunuyor sanirim..Sonra tarti bize 15 milyon diyor!sasiriyoruz ama turist misali demek boyle olmus fiyatlar deyip aliyoruz.Benim bogazimdan gecmiyor,diplerinde zaten kuru ve curukleri atmis.Dakka 1 gol 1,yiyoruz.Paradan degilde kandilrilmak oturuyor insanin icine.Kandiran kar yaptim saniyor 3 kurus fazla alisiyla...





Teselli icin metroda inci proftolumu cikarip kasikliyorum...Sonradan klasik hale gelicek olan niye boyle bu insanlar diye dusunup sizlaniyor,uzuluyorum..
Yarinki plan ben Bedriye'ye gidicem sabahtan,Omer ogleden sonra arkadasiyla buluscak..

No comments: