1/11/2012

Aralik 7-8 Carsamba/Persembe Yollarda

Sali aksami inanilmaz heycanliydik.Dugun oncesi bile boyle heycan olmamisti herhalde..Hazirliklar tamam,valizler hapandi.yolluk yiycek abur cuburlar,oyuncaklar hazir...

Ilk aktarma Salt Lake-Newyork.Ucus 5 saat.Azra'nin ilk ucak deneyimi.Ucak havalanirken burnu kanadi,telas etmedik bende O da.Ucak tam vaktinde hareket etti.Biraz gecince fistiklar geldi.Adil bir paket fistikla oyalandi.Macunlari cikardim,birazda onla oyalandilar,uyudular..Ilk kismi cok kolay atlattik.
 Ikinci ucak icin aktarma yapicaz,ne kadar 2 saat de olsa hep acaba yetisecekmiyiz endisesi var?Indigimiz kapinin yanindaki kapiymis megerse bir sonraki ucagimizin oldugu kapi.8 yildir ilk defa bu denli kolay aktarma yaptik.Vakit var...Simitleri cikardik yedik..

Koltuklarin arkasindaki ekranlar Adil'i gayet guzel oyaladi.
2.ucakta 2li arka arkaya oturduk..Yol cok uzun.10 saat.Ben bile bunaldim.gidicegizin heycani,ucagin bunaltisini bastirdi.Deltada yemekler kotu.Ucuz bilet oldugundan hic sorun etmedik.Hostesler guler yuzlu,sakin.Neden bilmem biz Turk insanlari biraz telasliyiz,panigiz..

Ucak beklenenden 1 saat erken indi..Gelince hakkaten topraklari opesim geldi,oyle ozlemisim..

Evde once simitli kahvalti...Sonra yemekler..Cocuklar saskin,mutlu.Annemi gorene kadar aglamadim,tuttum kendimi.Annemi gorunce cok fena oldum..Yaslanmis ..4 sene gecmis ama..Cocuklarin saati sasti,aksam 8'e kadar uyudular.Omer ogleden sonra yatti biraz..Ben uyumadim.Aksam 10 gibi yattim..Sabah erkenden anneme gitmek planimiz..

No comments: