1/11/2012

Aralik 10 Cumartesi 2011/Fatih Carsi pazar+Anadolu Kavagi

Sabah erkenden herkes uyurken bir parca ekmek peynir yiyip yola ciktik..Cok seviyorum kayinvalidemi.Bilmem ne zaman birinin duasini aldim bence,herkese nasip olmayan guzellikler bana nasip oldu..

Duraktan iner inmez LCW onunden geciyorduk,hemen atladik iceri.Bir suru etek,gomlek,cocuklara ust bas aldik.Ablam geldi..Sonra Armineye gittik,hersey cok pahali ve guzel degil.Bir etek bulduk,aldik ciktik..Aker'i falan dolandik,bisey begenemedim..Yeni sezon esarp begendim 90 milyon dedi,tesekkur edip ciktik..


Yaslanmisiz deyip yorulduk,Fatih'de olmazsa olmaz Ziya sark'a gittik..Lahmacun yedim,Omer bizimle degil diye tam tadina varamadim,ablamada doyamadim..gunluk ayrilik icimi burktu tuhaf bi sekilde..




Sariyer'de Omer ve cocuklarla bulusup Vapura bindik,kavaga gectik..Yedik ictik,usuduk.Donus vapurunun tam 2 saat sonra oldugunu duyunca,once biraz disarlarda oyalandik,sonra iskelenin icine sigindik soguktan..

Sariyer'e gecince pastaneye gittik,biraz acibadem,kucuk yas pasta alip kosa kosa eve gittik..

Pazar gunu Omer'le Taksime gitme plani yaptik..

No comments: